Over RLVNT

RLVNT is een digitaal reclamebureau met ‘smart concepting’ in de kern. Alles wat RLVNT doet begint met inzicht in menselijk gedrag en motivatie. En dit alles leidt tot nieuw inzicht en begrip. RLVNT combineert kennis en inzicht met hun expertise en ervaring. Zo creëren zij relevante communicatie voor merk en mens.

Hoe RLVNT de wereld ziet?

RLVNT gelooft dat creativiteit de enige écht onderscheidende factor is in het prestatiegerichte marketinglandschap van vandaag en morgen.

Nieuwe data, inzichten en technologieën bieden veel potentie voor adverteerders. Maar de keerzijde van deze ontwikkelingen is dat het steeds lastiger wordt om je als merk te onderscheiden. Op het juiste moment, op de juiste plek en met de juiste boodschap beschikbaar zijn voor je doelgroep is niet langer een concurrentievoordeel. Dat is een vereiste geworden.

Merken die effectief willen communiceren en zich willen onderscheiden van de competitie hebben innovatieve en slimme concepten nodig. Merken moeten doen, leren en verbeteren. En opnieuw doen, leren en verbeteren. En opnieuw. En opnieuw. Dat is de enige manier om relevant te zijn en te blijven.

RLVNT werkt o.a. voor Tikkie, Yellowbrick, Simpel.nl, Autotaalglas, Artsen zonder Grenzen en Fontys.

Tikkie

Case

Tikkie – Met Tikkie blijft het feest!
Tikkie is een handige app waarmee je gemakkelijk je voorgeschoten geld terugvraagt. Om meer mensen te motiveren Tikkie te gebruiken, ontwikkelde RLVNT een creatief concept en produceerden we samen met MADE FOR DIGITAL een reeks pre-rolls, interactieve bannersets en beeldmateriaal voor sociale media.

Hema

Case

HEMA – BLIJMAKER van de dag
In 2014 lanceerde HEMA een nieuwe productcategorie: HEMA Blijmakers. 620 kleine cadeautjes vanaf 50 cent. RLVNT ontwikkelde een interactieve Facebook game waarin de cadeaus het middelpunt vormden. Elke dag werd er een hint gegeven over één van de Blijmakers. Binnen Facebook kon men het juiste cadeau taggen op de interactieve Blijmaker-pakjesrol.

De campagne sloot naadloos aan op de TV commercial en overige campagnematerialen. Door elke dag een nieuwe hint te geven, bleef de campagne gedurende 2 weken top of mind bij de doelgroep met meer dan 15.000 unieke deelnemers.

Reviews

  1. Leuk bedrijf!

    Frenk
    • Communicatie
    • Snelheid
    • Kwaliteit
    • Prijs

    Mijn samenwerking met RLVNT heb ik als zeer tevreden ervaren! De communicatie is goed verlopen en er werken fijne mensen

  2. Zeer tevreden

    Emmy
    • Communicatie
    • Snelheid
    • Kwaliteit
    • Prijs

    Super klantgerichte toppers die starten vanuit de insights en alles kunnen meten wat los en vast zit

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

*

  • Communicatie:
  • Snelheid:
  • Kwaliteit:
  • Prijs:

Diensten Branding Reclamespots Content creation Video marketing
Kostenoverzicht €10.000 - €50.000 €50.000+
Aantal werknemers 10 - 25