Over C2B

CONTENT WORTH SHARING

C2B is een digital contentbureau, gespecialiseerd in het maken en verspreiden van creatieve content. Content worth sharing. Content waar je meer van wilt. Content die je blijft verrassen.
Maar vooral: content die zorgt voor resultaten (en high-fives!).

We leveren (online) strategieën, campagnes met een digitale boventoon, social media management en de ontwikkeling en uitvoering van video formats. En dat alles met de high five-aanpak als uitgangspunt. Zo zijn klanten nét zo tevreden over het werk van C2B als de makers zelf!

 

D-reizen

Case

Voor D-reizen wilden wij drie doelen bereiken: het merk meer als leuk en fun gezien laten worden, de voorkeurspositie bij millennials verhogen en zorgen dat advertenties beter scoorden. Hero-, Hub- en Hygiene-content en advertenties zorgden samen voor een jaarprogramma dat werd verspreid met giga-resultaten. Als Hero-content zijn we een WhatsApp-campagne begonnen. De zoektocht naar, maar ook de fun van een vakantie begint vaak met het starten van een WhatsApp-groep. Zo deden we de volgende oproep: voeg D-reizen toe aan je WhatsApp-groepje, bewijs aan D-reizen dat je bent klaar voor de vakantie door opdrachten uit te voeren, en win een reischeque voor je hele reisgroepje!

De campagne ging viral waarbij deelnemers massaal punten wilden scoren en bijvoorbeeld in badkleding op een handdoekje voor tientallen D-reizen winkels gingen liggen, of tientallen bolletjes ijs op een hoorntje deden. Daarnaast zorgden wij voor hygiene content; continue content op de social media kanalen van D-Reizen. En met de advertenties zorgden wij voor een vernieuwend en opvallend reisaanbod waarmee we constant de doelgroep bereikten, met piekmomenten in actieweken. Om het jaar tussendoor ook van nodige impulsen te voorzien ontwikkelden we video formats met influencers voor YouTube en Instagram en deze Raad het 06-campagne!

Spar Supermarkten

Case

Om te vertellen dat SPAR overal in Nederland bezorgd, gingen we op de gekste manier een bezorging doen, en heel Nederland kon op de livestream meekijken en participeren. Met een luchtballon, met het grootste winkelmandje van Nederland; de mand waar je in staat was helemaal gevuld met allerlei boodschappen. Raad jij waar hij landt? Dan win je alles in die mand! Met een livestream en activaties vooraf, wisten we zowel een groot bereik als een hoog engagement te bereiken.

Flow Traders

Case

Werken bij het allersnelste bedrijf van de wereld? Flow Traders staat bekend om hun software waardoor ze nét iets sneller kunnen handelen op de koers. Het enige dat ze nog nodig hadden, waren de slimste werknemers. Om deze ‘Harvard-studenten’ te bereiken, kwamen we met een super gaaf, super slim én supersnel spel! Do you have what it takes? Speel mee en Crack The Code!

Reviews

  1. Laura
    • Communicatie
    • Snelheid
    • Kwaliteit
    • Prijs

    Top partij om mee samen te werken en ook nog eens heel gezellig!

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

  • Communicatie:
  • Snelheid:
  • Kwaliteit:
  • Prijs:

Diensten Content creation Content marketing Social media marketing Video marketing Social advertising Instagram advertising
Kostenoverzicht €2.500 - €10.000 €10.000 - €50.000 €50.000+
Aantal werknemers 10 - 25