Over Whello

Groeipartner voor merken met ambitie

Whello is in 2014 opgericht met het idee dat marketing slechts een middel is voor groei. We kijken namelijk verder dan alleen je marketing. Dat is nog steeds de basis van onze cultuur. In het door onszelf ontwikkelde groeiplan Whalemodel™ analyseren we eerst je propositie (why) en zetten dan je marketingstrategie (hello) neer. Why, hello, Whello.

We werken graag voor bedrijven met een duidelijke groeiambitie. Elke Whello’er heeft wel een verhaal over een snelgroeiende klant. Lees meer over onze Whello’ers en hun verhalen.

Als je op zoek bent naar een traditioneel online marketing bureau, dan ben je op de verkeerde plek. Wij geloven namelijk niet in je marketing uitbesteden zonder omkijken. Wij weten uit ervaring dat je alleen succes boekt als je co-creëert met ons.

Wij denken daarom mee over je propositie. Andersom vragen we je doorlopend een bijdrage te leveren aan de marketingacties. Wie anders begrijpt de nuances van je doelgroep beter dan jij?

Daily Style

Case

Succes met Google Shopping Ads

Daily Style is een webshop met feestartikelen, maar ze hadden zelf weinig reden om slingers op te hangen. In de zomer waren ze namelijk overgestapt van Magento 1 naar Magento 2. Dat leidde tot een flinke drop in het verkeer en de omzet. Ons SEA- en SEO-team kwam meteen in actie en verbrak records.

Het resultaat van ons harde werk met Google Shopping Ads liegt er niet om: de ROAS (return on ad spend) is omhoog geschoten naar meer dan 600%. Ook onze SEO inspanning leverden resultaat met maar liefst 75% meer organische bezoekers op de website.

MobieTrain

Case

Internationale campagnes voor een SaaS scale-up

MobieTrain is eenmobile learning platform. Hiermee houden bedrijven hun medewerkers up-to-date in korte trainingen van 5 minuten op de smartphone. De klantenkring van MobieTrain bestaat onder andere uit BMW, Vans, Timberland en de gemeente Rotterdam.

Het product zit echter in een nichemarkt, waardoor het een uitdaging is om organisaties bewust te maken van deze nieuwe manier van leren. Whello kreeg dan ook de taak om de juiste doelgroep aan te spreken. En dat lukte: we creëerde een stabiele leadgeneratie en MobieTrain slaagde er in zijn omzet te verviervoudigen!

De enorme groei maakte dit SaaS bedrijf een interessante investeringsobject. MobieTrain haalde vier miljoen euro op in een investeringsronde. Met de nieuwe kapitaalronde trekt de scale-up de nodige middelen aan om internationaal verder te groeien. Als dat geen reden voor een feestje is, dan weten we het ook niet meer!

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

*

  • Communicatie:
  • Snelheid:
  • Kwaliteit:
  • Prijs:

Diensten Conversie optimalisatie SEO SEA Social advertising Google ads Webdevelopment
Kostenoverzicht €100 - €2.500 €2.500 - €10.000 €10.000 - €50.000
Aantal werknemers 25 - 50