Over Lijm Amsterdam

Wij zijn Lijm Amsterdam, ‘amazing social agency’. Met een goede dosis energie, creativiteit en speelsheid bedenken we ideeën waar je energie van krijgt en maken we content die je op replay zet. Dit met leuke merken als Knab, Dr. Oetker, Heineken en meer.

Heineken Experience

Case

De ervaring voor de ervaring. Jaarlijkse bezoeken mensen over de hele wereld de Heineken Experience die na hun boeking nu een eigen video krijgen. We ontwikkelden deze gepersonaliseerde video, waarin het echte personeel schittert terwijl ze zich voorbereiden op de komst van jou!

Knab

Case

Knab Bedankt Show!
Knab zet zijn 250.000 klanten in het zonnetje met een gepersonaliseerde bedankvideo. Medewerkers van Knab werden uitgedaagd om hun klanten op een originele manier te bedanken. Het beste idee? Dit jaar zet Knab een landelijke DOOH-campagne in. Klanten kunnen na het zien van de video toestemming geven om persoonlijk bedankt te worden via een billboard.

Bison Kids

Case

Bison Kids Youtube Channel
Kinderen spelen graag op een iPad of een Super Nintendo. Maar de fantasie kan je ook op andere manieren prikkelen, namelijk met knutselen. Daarom is Bison dit knutselgekke kanaal gestart! Sander Gordijn, bekend van zijn Youtube kanaal ‘Meester Sander’ neemt kinderen in verschillende afleveringen mee op knutselreis. Naast dat kinderen super coole knutsels maken (met de producten van Bison natuurlijk) leren ze elkaar ook nog eens beter kennen. Het resultaat is een tien-delige Youtube reeks, ondersteunt met how-to video’s voor op de site en fotografie voor op het Instagram kanaal.

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

  • Communicatie:
  • Snelheid:
  • Kwaliteit:
  • Prijs:

Diensten Content marketing Content creation Social media marketing Social advertising Reclamespots Videoproductie
Kostenoverzicht €2.500 - €10.000 €10.000 - €50.000 €50.000+
Aantal werknemers 1 - 10