Over Han Snel

Welkom op de pagina van het meest retailminded bureau van Nederland. Mogen we dat zeggen? Ja, dat mogen we gerust zeggen. Bij ons kan je natuurlijk terecht als je een retailer bent, maar ook zeker als je dat niet bent. We kijken voor onze klanten altijd naar het beslissingsmoment: het moment dat de kassa (letterlijk, dan wel figuurlijk) moet rinkelen. Mensen op dat moment triggeren en activeren, dat is waar het uiteindelijk om draait. Daarom beginnen wij altijd bij het eind, welk gedrag wil je veranderen? En met die vraag, en het antwoord daarop, helpen we je graag verder.

Liefhebbers van lefhebbers

We hebben een voorliefde voor underdogs, runner-ups, lefhebbers. Bedrijven die moeten opboksen tegen de marktleider of hun directe concurrent. Daar voelen we ons prettig bij. We kijken graag samen hoe we met communicatie het verschil kunnen maken. Dit deden we in het verleden al voor AKO, Hoogvliet, TUI, Bakker Bart, Wecycle, Belsimpel, Knauf, Elektro World en Spar.

Gedragswetenschap zit in ons DNA

Onze fascinatie voor gedragsverandering zit diep verankerd in onze organisatie. Met de blik van een gedragspsycholoog kijken we naar communicatievraagstukken en nemen we de laatste learnings uit de gedragswetenschap mee in de oplossingen die we bedenken. Alles om de doelgroep tot beweging aan te zetten.

Veelzijdig als een Zwitsers zakmes

Als creative agency hebben we expertise in vele facetten van het communicatielandschap. Zo draait onze studio z’n hand niet om voor echte designklussen zoals een nieuwe huisstijl, een nieuw logo of een compleet magazine. Dat laatste doen we bijvoorbeeld elk kwartaal van horecaleverancier Bidfood. Ook bedenken en ontwikkelen we campagnes over alle kanalen denkbaar. Van een mind blowing campagne via Instagram Stories tot een 360 graden campagne met radio, TV, abri’s en social. We denken graag mee hoe we voor het beschikbare budget een zo’n effectief mogelijke campagne kunnen opzetten.

Ook zo’n zin om het gedrag van je doelgroep eens flink te veranderen? Neem dan contact op met onze client service director Donja van Ek. Ze is te bereiken op 0615081741 of stuur een mailtje naar donja@hansnel.nl. Tot snel!

Wecycle

Case

Hoe maak je het inleveren van e-waste (oude lampen en elektrische apparaten) interessant? Wij kwamen met de strategisch aanpak om het onderwerp persoonlijker en menselijker te maken. Hiervoor hebben gebruik gemaakt van de gedragswetenschappelijke methode personificatie. Bij personificatie voeg je menselijke eigenschappen toe aan objecten. De oude lampen en elektrische apparaten krijgen in de communicatie van Wecycle mondjes, oogjes en een stem. Zo creëren we karakters die voor veel sympathie bij de consument zorgen. En dat maakt het communiceren van de boodschap er een stuk leuker op. En effectiever.

Bakker Bart

Case

Als grootste bakkersketen van Nederland toch persoonlijk aanvoelen

Hoe zorg je ervoor dat de grootste Bakkersketen van Nederland voelt als een persoon die dicht bij je staat en toegankelijk is? Hoe geef je een winkel een menselijke uitstraling? Daarmee zijn we voor Bakker Bart de afgelopen jaren flink in de weer geweest. Het begon allemaal met de winkeluitstraling en een eigen tone-of-voice en fotografiestijl. De winkel ademt de belichaming van Bart, de vriendelijke bakker die je helpt met al het lekkers uit de winkel. Ook op social media brengen we de consument dichter bij de bakker. Met heerlijke belegsuggesties en vragen over de eetgewoontes van de volgers. En dit alles afgewisseld met luchtige engagement verhogende social games en zintuigprikkelende activaties.

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

*

  • Communicatie:
  • Snelheid:
  • Kwaliteit:
  • Prijs:

Diensten Branding Design Huisstijl ontwerp Reclamespots B2B marketing Content creation
Kostenoverzicht €2.500 - €10.000 €10.000 - €50.000 €50.000+
Aantal werknemers 10 - 25